مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 19:152021-08-24اجتماعي

اِرَم در استان بوشهر منطقه شکار ممنوع شد 


منطقه ارم در شهرستان دشتستان استان بوشهر با پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط زیست این استان در فهرست مناطق شکار ممنوع کشور قرار گرفت.

- ایسنا/بوشهر منطقه ارم در شهرستان دشتستان استان بوشهر با پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط زیست این استان در فهرست مناطق شکار ممنوع کشور قرار گرفت.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: منطقه ارم در استان بوشهر یکی از مناطق ارزشمند زیستی و زیستگاه انواع گونه های گیاهی و جانوری ارزشمند است که نیازمند حفاظت با همکاری و مشارکت جامعه محلی و همیاران محیط زیست است.

فرهاد قلی نژاد ادامه داد: تصویب این منطقه به عنوان منطقه شکار ممنوع با پیشگیری از هر گونه شکار و صید غیر مجاز در منطقه ،شاهد افزایش ضریب حفاظتی از منطقه و انجام اقدامات حفاظتی بیشتر خواهیم بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش ارم یکی از بخش های شهرستان دشتستان در استان بوشهر در جنوب کشور به مرکزیت شهر تنگ ارم است که زیستگاه گونه های مهمی همچون پازن، قوچ، میش و پرندگانی همچون کبک و تیهو است.

منطقه یا مناطق شکارممنوع در واقع به زیستگاه هایی با ویژگی های بارز گفته می شود که جمعیت جانوری آن ها به دلیل شکار بی رویه رو به کاهش است و از این رو نیاز به حمایت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اِرَم در استان بوشهر منطقه شکار ممنوع شد 

اِرَم در استان بوشهر منطقه شکار ممنوع شد